Funny Youtube Videos

Funny Videos with combine views of One Billion times

Click Here For FUNNY VIDEOS ON YOUTUBE

Tuesday, 14 August 2007

Mat Skodeng kena belasah


CHERAS: Seorang Mat Skodeng dicekup orang ramai ketika asyik merakam seorang suri rumah yang sedang mandi dengan menggunakan telefon bimbitnya, di Pangsapuri Razak, Salak Selatan di sini, malam tadi.

Difahamkan, ketika kejadian kira-kira jam 9 malam itu, lelaki berusia 47 tahun berkenaan merakam aksi seorang suri rumah, dikenali sebagai Hor, 33, yang pada ketika itu sedang mandi di bilik mandi kediamannya di tingkat satu tanpa disedarinya.

Bagaimanapun, kelibat lelaki terbabit disedari oleh jiran Hor, iaitu K Sinavasigam, 38, yang kebetulan keluar dari kediamannya sebelum menyergah lelaki terbabit yang kemudian cuba melarikan diri.

Siva berkata, dia mengejar lelaki itu sebelum lebih daripada 10 jiran tetangga yang menyedari insiden itu turut mengejar dan membelasahnya beramai-ramai sehingga dompet serta telefon bimbitnya dicuri.

“Kami memang dah lama nak tangkap dia (Mat Skodeng) kerana sebelum ini kami dapati sudah lebih tiga rumah dia ceroboh.

“Dia tinggal di Taman Pertama, dekat sini tetapi sanggup datang ke kawasan penempatan pangsapuri kami untuk intai gadis,” katanya ketika ditemui pemberita di sini, malam tadi.

Lelaki terbabit dipercayai datang ke pangsapuri berkenaan hampir setiap hari selepas pulang daripada bekerja kira-kira jam 8 malam dan merayau di sekitar kawasan berkenaan untuk mencari mangsanya yang sedang mandi.

Sebelum itu, Hor berkata, dipercayai lebih tiga rumah diintai lelaki itu sejak tiga bulan lalu, akhirnya dia berjaya dicekup semalam.

Hor yang trauma dengan kejadian ini, berkata dia tidak sedar dirinya sedang dirakam ketika mandi sehingga dimaklumkan oleh jiran tetangga sejurus selepas lelaki terbabit ditahan dan dibawa ke balai polis berdekatan.

“Pada ketika itu suami saya keluar rumah dan saya tinggal bersama anak perempuan saya berusia tujuh tahun.

“Saya amat takut rakaman bogel saya disiarkan di Internet memandangkan telefon bimbit lelaki itu dikatakan hilang ketika dia dibelasah orang ramai,” katanya.

Menurut seorang penduduk pangsapuri berkenaan Mohd Fitri Mustapha Kamal, 20, dia turut sama mengejar lelaki terbabit dan ini bukanlah kejadian pertama.

“Sebelum ini kami cuba menangkapnya tetapi dia berjaya melarikan diri menaiki kenderaannya.

“Dia sudah merakam aksi wanita di pangsapuri ini mandi sejak tiga bulan lalu, isteri orang, anak dara, nenek pun ada yang menjadi mangsa,” katanya.

Timbalan Pengerusi Rukun Tetangga pangsapuri berkenaan, Albert Phoon Yaituak, berkata kegiatan licik lelaki terbabit sememangnya sudah dihidu penduduk sekitar namun dia berjaya melarikan diri setiap kali ditangkap ketika merakam.

“Kali ini dia tidak dapat lepas, sejurus selepas dia ditangkap dia dibelasah penduduk hingga mukanya hampir pecah dan hidungnya berdarah.

“Saya kemudian membawa lelaki terbabit ke Balai Polis Salak Selatan untuk membuat aduan,” katanya.

Ketua Polis Daerah Cheras, Asisten Komisioner Rusli Ahmad, ketika dihubungi mengesahkan kejadian berkenaan dan berkata suspek kini ditahan dan akan direman hari ini.

“Siasatan mendapati mangsa bekerja di syarikat mencetak dan datang ke pangsapuri berkenaan semata-mata untuk merakam aksi wanita sedang mandi.

“Bagaimanapun, kami masih lagi menjalankan siasatan terperinci berhubung kes ini,” katanya.

Source: Harian Metro

FM: Belasah dia betul-betul

No comments: